Bowling

Kom nyss hem från bowlingbanan. Spelade med Wille och Joel, askul! Dock förlorade jag.. Joel den galningen vann överlägset, typ tre gånger så mycket poäng som mig. Men jag slog iaf några strikes och en gång två stycken på raken! "Jag börjar få lite kläm på det här" tänkte jag. Det skulle jag verkligen inte ha gjort.. Tror ni inte att jag började missa hela tiden efter det? Jävla SJIT!
Hade något skummt klot som fastnade på tummen så de bara flög utahelvete. Tror det blev stora gropar i banan..

Jag: Klotet bara fastnar ju!!
Joel: JA, men du har ju för litet hål!
Joel: .. Eller ja..
Jag: AHAHAHAHAHAHAHAH!
Joel: Misstolka det inte!



Men ska sitta och dö av tråkighet, sen kommer jag antagligen och somna, so
PEACE
Lovisa Finn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0