God morgon!

Ynklig ligger jag i soffan och kollar på Kyle XY. Tror det är någon repris, men det är fortfarande bra. En typisk mys dag blire idag. Lite små trött och lat sådär..

Cya
Lovisa Finn



Kärleken;

Skulle han få Kyssa dig på halsen?  ja

Kyssa dig på munnen?  japp

Kyssa dig på kinden? ja

Gillar du någon? ja

Vad heter personen du gillar? haha, jaru :)



Skolan;

Går du i skolan ? inte just idag men ja

Har du någon gång skolkat?  det har jag säkert

Har du varit i skolan idag? nej



Annat;

Hur mår du just nu? jag vet faktiskt inte.. mår väl egentligen hur bra som hellst. men jag är ju som jag är och tänker oftast lite för mycket och för länge på saker och ting.

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? ja

Har du piercat dig? nej

I så fall, vart? -



Telefon/mobil;

Vem ringde du senast?  pappi

Vem ringde dig senast? amanda

Vem sms:a till dig senast? akkkeeel

Vem sms:a du till senast? akkel



Övrigt;

Är du hungrig just nu? nope

Vad är klockan nu? 11:51

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bilddagboken, bloggen och ebuddy



Familj;

Hur länge sen var det du träffa din morsa? tio minuter sen

Hur länge sen var det du träffa din farsa? samma där





Övrigt;

Gillar du punk-stilen? i lagom mängd kanske

Har du sminkat dig idag? noppiee

I så fall, vad för smink? -

vad har du på dig för trosor just nu? svart vita

Vad har du för bh/topp på dig just nu? ingen ;o


Musik;


Lyssnar du på musik just nu? nej :(

I så fall, vilken låt för tillfället? -

Vad gillar du för musik? jag äter allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0