Old days



Heallååw!
Hahahaha, hittade den här sköna bilden på datorn. Tror det va någon gång i 6:an när det va bri-olympiad.

Sitter och dampar lagomt på dator-musen eftersom den är trådlös och batterierna är helt slut. Varför laddar jag dom aldrig bara?! Aaaahhhhhrg!..
Hade hemkunskap idag och vi gjorde pasta.. Haha, lite mjöl-mulad man blev. Men man får väl skylla sig själv när man kastar färsk pasta i ansiktet på någon. Repat har jag gjort med tjejerna också. Det börjar dra ihop sig för spelning, tror det är en månad vi ska spela på Tjejmässan. Det kommer gå gallan!!
Men jag ska hjälpa mamma med något i köket och ladda de förbannade batterierna.

Peace
Lovisa Finn

Kommentarer
Postat av: MjölMularn

Hahaha, De va jag som mula dig!:P

2009-04-02 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0