Shake that ass for me

Helg, härliga helg!
Huvudet värker och jag är trött som bara den efter en jobbig vecka i skolan med en jäkla massa plugg. Tiden bara rinner iväg när man sitter inne hela dagarna och jobbar med onödiga saker. Man får ju inget roligt gjort, och snart är det sommarlov som är jättebra, självklart! Men det har ju sina nackdelar det med.. Man kommer bland annat sakna niorna enorm mycket när dom slutar. Det var ju bara nyss som 92:orna drog och man saknade dom.. Allt går för fort!! Alldeles nyss var jag en liten 12åring och i sommar blir jag 15, det är sjukt! Jag vill inte bli stor.. Det verkar så jobbigt och tråkigt med allt ansvar. Fast ändå längtar jag som bara fan tills jag ska börja Estet och slippa det här dryga högstadiet..

Ska bädda ner mig i soffan med chips och dricka,
Peace
Lovisa Finn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0