Sikken dag!

Dagen startade med en mummsig toast och de alltid lika goda citron-teet. Mamma kom hem och käkade lunch precis när jag hade vaknat så jag höll henne sällskap. Sen cyklade hon vidare till jobbet igen och jag klädde på mig och drog en sväng på stan.
Efter jag hade glassat runt ett tag med mina vita rayben i solen så drog jag hem. Jag satt vid datorn ett tag men sen kände jag att jag måste ju ut nu när det är så fint väder. Slängde på mig lite joggingkläder och gick en sväng. Huuur skönt som hellst! När jag kom hem så brann det i benen. Fyfan va ont det gjorde! Hahah, så jag klädde på mig varmt och började stretcha direkt jag kom hem. Efter en kvart blev jag hungrig som en varg och gjorde iordning lite mat. Solen sken fortfarande och jag tänkte: "Varför inte sitta ute och käka?".
 
  Hahaha, en trött och hungrig Lovisa!



 
               
                   Dagens beroende!






Jo! Va inne och kollade på någon annan blogg och hittade den här, enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0