Tiiizzzdaaakk

Jag litar seriöst inte på någon just nu. Känns som jag inte har någon riktig kompis som jag kan snacka med allt om och vara mig själv utan att vara rädd för att dom ska skratta åt en och säga "eeeh, jaha?". Oftast brukar mina kompisar göra det (alltså, svara sådär) oseriöst. Jaja, jättekul är det väl första gångerna men nu börjar det mest bli drygt. Hatar att inte få kunna vara mig själv om dagarna! Man måste passa sig för vad man säger så att man inte blir klassad som idiot och man måste se till att vara på "rätt" plats med "rätt" människor, annars så kan saker misstolkas och bli jättefel.

Dagen har varit hyffsad och det känndes skönt att äntligen lämna in den där jävla SO:n. Tror nog den kunde vara en del i min trötthet och mitt slöa beteende igår.
Hahah, Veronica var ändå skönast idag! Jag, Mariel, Frida och Veronica satt i en av sofforna i aulan och softade på lunchrasten. Veronica lämnar nycklarna och mobilen hos oss i soffan och går iväg för att gå på toan. Nästan direkt kommer hon tillbaka med en min som jag tyckte va svår att tyda. En aning förskräckelse, äcklad och och bara gapade..
"Det var en bajskorv i toan. Med kiss också!"
HAHAHAHAHHA!
Vet inte varför det roade mig så mycket, måste ha varit de sättet hon sa det på.

Men ska kolla på House och sen sussa.

GODNAJT
Lovisa Finn

Kommentarer
Postat av: Miranda

Det är ganska jobbigt att inte känna sig helt "bekväm" med de människor man är med så förstår vad du menar.

(miranda från kören om du undrar ;)

2009-04-07 @ 22:36:07
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0