Zzzzzz..

Hela dagen har jag varit trött som ett as och bara viljat sova.. Uscha, sen har det snöat idag också. Jag vill inte haa mer snöö! :( Ge mig sommar nu, nu, nu!!
Jag är äntligen klar med mitt SO-arbete som är tre veckor försenat!! Woohaaa, en sak mindre att göra. Sen har man ju lite tyska att plugga in också. Bara sisådär 20 st verb som man ska kunna böja i tre olika former.
Som tur är så är det påsklov snart och då slipper man skolan i en vecka. HÄÄRLIGT! Ska se till att hänga med en massa poleerrzz och ha det allmänt soft.


Ska kika på 2 and ½ men och sen sussa, soo
CYA
Lovisa Finn




HAHAHA, jooo! Måste bara berätta en sak!!
Vi skulle kolla på någon film om solenergi på morgonpasset idag. Helen sätter igång tvn och på bliden är det en blondin som ligger och stönar. HAHAHA, PORR FTW!! Undra vem det är som sitter och kollar på porr på skolan.. Lite små skummt om jag får säga det själv. Hahahah, jaja. NU ska jag dra, hejja! =D

Kommentarer
Postat av: Matilda (:

hellooo :) vill du ses på påsklovet ?

skulle vara mys att komma till dig igen, saknar dig. hör av dig, pussar :) <3

2009-04-07 @ 16:18:03
URL: http://jensenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0