2 augusti 2009

Ännu ett Urkult avklarat. 

Saker som jag kommer att tänka på när jag jag hör "Urkult 2009" är:
HOFFMAESTROS uppträdande
Regnet på lördags eftermiddagen, och solen som kom fram senare på kvällen.
Ett föremål i huvet när jag stod och dansade på storascenen. (Antagligen en tom pet-flaska eller en öl-burk.)
Vadet om Urkult-bandet med Ellen.
Den som förlorar (tar av bandet först) ska simma från Mellanholmen över kanalen i Härnösand till McDonalds. Gå in och köpa en hamburgare, dygnsur. Sen simma tillbaka. Med alla kläder på såklart.
Plus all bra musik.

Hade spelning med slagverksensemblen på Stöde Musikvecka på torsdagen. Den gick bra!
"Stödebröd åt alla.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0