30 augusti 2009

Det finns nog ingen som är så bra på att upptadera sin blogg som jag! (Naaaat)

Skolan har börjat sen jag skrev det senaste inlägget och nu går man i 9:an. Helgalet. Hur gick det till som? Det var ju bara nyss som jag flyttade hit och började 5:an.
När jag kom hem till Härnösand idag tog det inte mer än 15 minuter så stod det ett gäng glada människor i min hall. Meine freaunde ist BEST! :D

Är sjukt trött och vill bara äta och sen sova. Känns som att jag är iriterrad på något, men jag vet inte vad..



Jag har startat en till blogg med en kompis som heter Ellen och kommer förhoppningsvis vara lite mer aktiv där. Bloggen hittar du här!

Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0