12 juli 2009




cuzz i'm 2 cuul 4 uu


östersund, sweden
på en smal hörnsoffa i ett hotellrum sov jag i natt. eller sov är väl ett lite överdrivet ord.. nacken gör ont och ryggen är som en banan. frukosten blev extra jobbig idag när folk började prata med mig. jag satt där halvdöd, med smärta, utan att ha vaknat riktigt och så vill dom att jag ska svara på tilltal.
"är den här stolen upptagen?" frågade en kvinna med två barn springande runt benen.
"öööh.."
"äääär deen hääär stooolen upptaaagen?"
tog mig ett bra tag innan jag uppfattade var hon sa. lagomt seg, japp!
igår gick mamma, pappa och jag på stan. ett par jeans, en topp och nya trosor inhandlades! sen hittade jag en sjukt rolig och onödig bok igår som jag inte fick.. åååh! jag måste seriöst ha den. det var 600 st helt onödiga fakta om random saker som man kan ta upp när man inte har något att prata om längre! tillexempel att pirater hade gulörhängen av en anledning: för att få en värdig begravning.
idag ska vi på jamtli och kolla på en föreställning som heter garvsyra. fast den är inte förän vid sex, så vi ska gå runt på hela jamtli under dagen.


nu ska jag fixa till mig, heido

Kommentarer
Postat av: HAMPUS

Var det boken "bla bla"?

Eller uppföljaren "bla bla bla"?

Nej, jag skojjar faktiskt inte, dom bäckerna finns!

2009-08-04 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0