6 juli 2009


27 dresses & the duchess..
aaw, say no more!

jag och lovisa hade stormkul på GF i lördags. vi stod längst fram vid stora scenen när marit bergman sjöng. jag är väl inget större fan, men jävlar vilken scennärvaro kvinnan hade! hon var full av energi och sjöng bra. haha. den enda låten jag kunde sjunga med i var den som hon hade som final: i will always be your soldier. tror inte att det är någon människa som inte har hört den låten!
vi kikade också in bandet bullet och tomas ledin. när tomas spelade var det fullt med folk på torget och satan sikket drag det va! bullet var ett äkta hårdrocks band! gitarristerna, trummisen och basisten hade tajta byxor med nitbälten, kängor, skinjacka, långt hår och bara överkroppar. sångaren såg inte ut som han lät! haha. låter knäppt men så var det. han var en ganska stor man med lockigt hår till axlarna, svart t-shirt och stora nitarmband på båda armarna som täckte hela underarmarna.

tidigt igår morse så väcktes jag av mina föräldrar med tårta på sängen. tror nog att det va den första födelsedagen på länge som jag faktiskt sov när dom kom in i rummet sjungandes på "ja må hon leva, ja må hon leva.." var helt utmattad av kvällen innan ska jag säga. fasten det var lungt så tog det ganska bra! vi åkte efter lite packande och städning åkte vi mot ramsele. här ska jag befinna mig två-tre veckor framåt! vi ska åka omkring på lite olika marknader och liknande, typiskt "a fin(n) summer"!


I will Always Be Your Soldier - Marit Bergman

jag avslutar inlägget med låten som man kan nynna på hur länge som helst utan att tröttna!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0