If you seek amy = F-U-C-K M-E?

*Hade nyss en rätt så rolig konversation med Hampus. Han sitter och lyssnar på Britneys nya låt*


Hamps. säger:

Heej)

Lovisa säger:

Heeej

Hamps. säger:

Vad gördu?=)

Lovisa säger:

Sitter och lyssnar på mina kusiner som busar och bakar lite ;D Själv?

Hamps. säger:

HAha

Hamps. säger:

Nej, men, ska jag vara helt ärlig, så sitter jag och lyssnar på britneyspears nya låt. Det är helt psyk. Vill du höra en sjuk sak om den låten?

Lovisa säger:

Hhahaha, varför gör du det? XD

Sure

Hamps. säger:

Jomen, det är sjukt!

Hamps. säger:

Lyssna

Hamps. säger:

Låten heter

Hamps. säger:

"if you seek amy"

Lovisa säger:

(den har jag hört , btw)

Lovisa säger:

(fortsätt xD)

Hamps. säger:

Om du säger det högt, så låter det precis som att du bokstaverar "F-U-C-K ME" på engelska

Hamps. säger:

Alltså "Fuck Me"

Hamps. säger:

Testa själv

Lovisa säger:

HAHAHA, loool

Hamps. säger:

Och hon sjunger tillochmed "All the boys and all the girls are begging to if you seek amy", och det r grammatiskt fel att säga så, men det är inte fel att säga "All the boys and all the girls are begging to fuck me"

Hamps. säger:

Det är helt stört

Hamps. säger:

Och mot slutet av låten så sjunger hon även "comeon baby, if you seek amy tonight".. Så kan man inte ens säga, detär inte korrekt engelska, MEN, "Comeon baby, fuck me tonight" är däremot korrekt engelska

Hamps. säger:

THEFUCK?!

Hamps. säger:

Helt stört.

Lovisa säger:

HAHAH

Hamps. säger:

Heeelt jävla sjukt

Lovisa säger:

hur fan kom du på det som ens? O.o

Hamps. säger:

Jag är psykstörd

Hamps. säger:

=D

Lovisa säger:

hahahahahhaha xD


 
Britney.. Är du verkligen så knäpp?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men asså den låten har ju typ blivit borttagen dom får inte spela den längre

2009-06-10 @ 14:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0