y o u g o t t o g i v e t o g e t

det är precis så det är:
you got to give to get.
jag har nog aldrig vågat satsa så mycket som jag kunnat gjort, av rädsla att förlora. har inte vågat bli speciellt kär i någon, av rädsla att bli sårad. jag måste släppa på den haken! herregud, det är som man säger "den som inte gör några misstag gör oftast ingenting".
ska inte bygga några förhoppningar om det här. jag ska låta tiden gå och göra det som jag känner för, och lägga av så fort det inte känns rätt! det kommer bli bra hur det än blir, så tänker jag hela vägen! :)

sitter vid vedspisen och har ett otroligt sug efter choklad! meega längesen jag åt det. eller nja.. om man räknar bort nutella mackor då, men marabou choklad - ge mig!
ska kolla på lite tv med min söta pappa sen blir det att sussa sängen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma RL

Misstag är livet. Men det man tror är misstag ibland, behöver inte vara det. Det är bara erfaranheter, och det är så underbart. Underbart jobbigt. Tanken på att man faktiskt kommer över saker och att det kommer nåt nytt fast man tror att det är totalt hopplöst först (det vet jag, för det har jag erfarenhet av) har gjort mig starkare. Livet är en bok med en jävla massa kapitel och man lär sig av varenda ett och går sedan vidare till nästa.



Citat, att oroa sig är totalt meningslöst. För om det finns en lösning på problemet behöver man ju inte oroa sig. Och om det inte finns en lösning, så finns det ändå ingenting du kan göra, slutcitat.



^^

2009-06-18 @ 23:17:51
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0