Blablabla

Jag är jäättetrött och har jäättetråkigt så jag tänkte skriva av mig lite grann. Alltså föreslår jag att, om du inte har sådär jättebomb tråkig som jag, skall inte läsa de här inlägget..

Visste du att:

... vi krymper ungefär en centimeter varje dag? På kvällen har nämligen ryggen tryckts ihop. På natten när vi sover rätar den ut sig igen.
... Åsa-Nisses skapare var nazist?
... en gris orgasm varar i 30 minuter?
... om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timman?
... det är fysiskt omöjligt att slicka på din armbåge?
... elefanter är det enda djuret som inte kan hoppa?
... 9/10 provade om det gick att slicka sig på armbågen när de läste det.
... nu håller jag på att somna och ska gå och lägga mig!


God natt!
Lovisa Finn

Kommentarer
Postat av: lulu

Kolla på designadinblogg.se, men annars är det ju bara att ändra stilmall till någon som har menyn på högersida och sen ändra färger och shit. det är inte så svårt

2009-03-29 @ 12:23:50
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/
Postat av: lulu

Kolla på designadinblogg.se, men annars är det ju bara att ändra stilmall till någon som har menyn på högersida och sen ändra färger och shit. det är inte så svårt

2009-03-29 @ 12:24:20
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0