En till lista

vad heter du? lovisa kristina finn
mellannamn då?  ja, kristina
vart bor du?  härnösand
trivs du där?  jodå
antal kuddar i sängen? två
kan du baka bullar?  jaa
har du varit med i scouterna?  nej
mc donald's eller burger king?  donkan
äger du ett busskort?  ja, men jag vet inte vart det är..
nästa mål i ditt liv?  ha kul
hur svarar du i mobilen?  jia, hallow
antal timmar sömn inatt?  vene
sov du ensam?  ja


vad har du förfavoritmat?  sånt som är gott
när blev du fotad senast?  hmm.. vene
vanligaste färg på dina kläder?  jadu.. bra fråga
är du smart?  rätt så
vad saknar du?  kärlek
är du blyg?  oftast inte
vilka instrument kan du spela?  bas, gitarr, piano (väldigt lite), trummor osv. osv.
vilken idrott/sport har du sysslat med?  fotboll
tror du på kärlek vid förstaögonkastet?  njaa
har du spytt offentligt?  njea
brukar du sminka dej? ja
är du nöjd med ditt liv?  japp
vad vill du jobba med?  musik
vad i livet ångrar du?  endel saker
är du musikalisk? ja det tycker jag
kategoriserar du dej själv inågon stil?  hah, vet inte om jag har någon betämd stil


har du någonsin...
sagt 'jag älskar dig' och menat det?
ja
bråkat med ditthusdjur? när jag hade ett, ja
drömt något helt galet också har det hänt dig nästa dag? haha, ja faktiskt
tar du droger? nej
dricker du? .. nej
vem är din bästa vän? jag har massor
vart vill du gifta dig? inte i kyrkan tror jag iaf
varit kär? ja
vill du giftadig? vene
vill du ha barn? kanske

de senaste 48 timmarna, har du...
gråtit? nej
köpt någonting? nej
varit sjuk? ja
sjungit? japp
sagt 'jag älskar dig'? nej
velat säga till några att du älskardem? ja


senaste...
film du såg?
mitt feta grekiska bröllop
dryck du köpte? cola
mat du åt? toast
gången du åt en 7-elevenkorv?  ingen aning

personligt...
vad skulle du vilja heta ifall du själv fickvälja?
lova är sött
vilket stjärntecken ärdu? kräfta
vilken årgång är du? 94
vart bor du? redan svarat på


utseende..
hårfärg och frisyr?
brunett
ögonfärg? blå, grå, gröna
mest nöjd med? håret, brösten och magen (a)
minst nöjd med? rumpan
skostorlek? 38/39
vad lyssnar du på just nu? musik
vad är det senaste du ätit? redan svarat på
det första du lägger märke till hos detmotsatta könet? ögonen, håret
hur mår du idag?  sjuuuuk
vilken är din favoritdryck? saft
favorit alkoholdryck? öl
choklad eller vanilj?choklad
Hur ser din musmatta ut? ganska tråkig
kan du nudda din näsa med tungan? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0