Sweet child of mine

"Upp mot Luleå är det kallt
Det är svalt på södermalm
Låt oss rida på en jättekalv
Genom sveriges vackra land"

Precis så tråkigt har jag haft det idag. Suttit och kommit på en massa skumma texter och spelat gitarr.

Dagens mående är väl rätt så okej. Jag börjar bli lite friskare och kan andas genom näsan snart! Kroppen känns som en säck potatis och det är skönt att vara här i Ramsele och få vila ut.
Men nu ska jag kolla på nya Bond filmen med mamma och pappa, jag skriver kanske några ord eller något senare.




Jo! Det var ju inte så länge sen jag klippte mig så tänkte visa hur det blev. ;)


Lovisa Finn

Kommentarer
Postat av: hej

jätte fin blogg du har(Y)

2009-03-29 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0