Läxa = sucks

Heallow!
Sitter och skriver klart SO arbetet som är en vecka sent. Mindre jippie på det.
Dagen har varit rolig som bara fan! Efter tre lektioner så drog en stor del av klassen till Technichus för att börja arbetet som ska vara klart tills vi ska till Umeå. Jajjemän, vi ska till Umeå! Vi kom ganska bra till i någon tävlig som heter Teknik8 så vi ska tydligen dit.
Sen efter vi slutat där så gick jag upp till estet/m&k-skolan och väntade på att ensemblen skulle börja. Eftersom alla va sena (eller var jag tidig för en gångs skull?) gick jag och tränade lite på grejerna till Slagverksensemblen. Efter det var det dags för att sjunga och det gick bra det med!
Nu sitter jag här och hatar skolan. Ska väl gå och lägga mig snart, det är ju faktiskt en dag imorgon också!

Peace
Lovisa Finn

Kommentarer
Postat av: Martina

hej.. =)

vi va också med i teknik8, men de gick sämre för oss.. x)lycka till där.. =D

2009-04-02 @ 15:21:50
URL: http://mingans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0