Play the game, love the game..

Nu har den stora lyckan lungnat ner sig och jag är nästan normal.
Jag har märkt att jag har blivit jättedålig på att ta bilder den senaste tiden! Jag har inga användbara foton alls. Skärpning, skärpning. Jag tog några bilder i helgen och har redigerat dom lite nu. Tyckte att den här bilden blev ganska najs och funderar på att sätta den högst upp på bloggen, men det orkar jag inte göra nu.



Mamma är lite små sur på mig för att jag sa ifrån att jag inte orkade plugga. Det var väl kanske en timme sen nu men hon är fortfarande sur! Hahah, ja herregud.
"När mamma inte får bestämma bryter helvetet lös."

Nu ska jag gå och kolla på Parlamentet och sen antagligen sova.
Peace
Lovisa Finn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0