Tjejlistan 2009

Gillar du nån nu? - ja, jag tror det
Har du ett par vita string? - nej
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - orka räkna
Vem var den senaste du pussade? - ;;
Trivs du med det? - den jag pussade? ofc!
Vad gjorde du inatt? - sov
Vad gör du innan du ska sova? - försöker lägga mig i sängen så jag inte somnar på golvet
Kan du prata med din mamma om allt? - nästan
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja
Choklad eller glass? - choklad en mörk och kall vinter kväll, glass en varm sommardag!
String eller hotpants? - hotpants
Stövlar eller gymnastikskor? - rediga galoscher!
Kjol/klänning eller jeans? - jeaans

Tio Fakta

1. Hemstad/ort?
- härnösand
2. Hårfärg? - mörkblond
3. Längd? - normal
4. Frisyr? - lugg!
5. Ögonfärg? - blå/grå/gröna
6. Humör? - oftast glad
7. Orientering? - what?..
8. Civilstatus? - singel
9. Vänster- eller högerhänt? - höger

Sju saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - men självklart
2. Tror du på kärlek? - jodå
3. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - jag vet inte, kanske
4. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - ..ja, bästa killkompisen
5. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? - japp
6. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja, oftast.
7. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha, hur ska jag veta det? isf är den ju inte hemlig om jag vet de


Det här eller det där


1. Kärlek eller pengar? - loveloveloveloove
2. Vin eller öl? - öl
3. Dag eller natt? - kväll
4. One night stands eller förhållande? - förhållande
5. Pepsi eller cola? - cola!
6. Vild fest eller mysig hemmakväll? - beror på när du frågar
7. Färgfoto eller svart och vita? - färgfoto
8. Telefonkontakt eller face to face? - face to face såklart!
9. Bilddagboken eller myspace? - bilddagen

Nio "har du nånsin"

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dej? - haha, har väl tänkt på det när det har varit små jobbigt :p
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungyjump? - nej
5. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej
6. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - japp
7. Har du nånsin gått på bio ensam? - nope
1. Saknar du någon nu? - någon lite kanske
2. Är du glad? - jadå
3. Är du fundersam? - ja
4. Är du uttråkad? - jaaa
5. Är du tysk? - Ich bin ein Berliner!
6. Är du italienare? - självklart
7. Är du fransk? - nej
8. Är dina föräldrar gifta? - nope
9. Gillar du någon just nu? - yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0