Det löser sig!

Äntligen helg igen då! Dock skulle jag vilja vara i stan just nu.. Har ingen lust att sitta här och låta mossan växa på mig!
Veckan har varit helt OK. Haft en massa saker med skolan och så, men har klarat mig ganska bra. Hade endast 25 minuter tyska idag, HELT JÄVLA OTROLIGT! Bea blev inte ens sur när jag sa att jag inte gjort läxan på tjugo meningar. Hon va jätteglad idag, nästan lite små läskigt.
Har två.. Nej nu skojar jag. Jag har tillochmed TRE spelningar nästa vecka! Helt sjukt. Plus att det är elevens val hela veckan och gissa vad man har valt?.. Inte musik iaf ;) På måndag så ska vi sjunga med kören @ brännan och fredag så är det öppet hus med skolan på dagen sen på kvällen så spelar jag med.. Affrobandet?.. På brännan :)

Men nu ska jag gå och göra någon nytta(, ligga i soffan och kolla på tv)!
PEACE
Lovisa Finn


Förlåt.. Men den va lite komisk.

Kommentarer
Postat av: murre

vad fint det blev på bloggen! , stolt fotograf<<3

2009-05-08 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0