Do ya wanna get rocked?

Tackar för kvällen igår! Jag hade sjukt roligt, hoppas ni andra hade det också.

A, F och jag kom väl kanske hem vid halv ett eller liknande. Vet ni hur härlig en säng kan vara efter 5½ timme på tivoli? Jävligt skön ska ni veta!
Klockan tjugo i nio på morgonen blev jag väckt av min kära mor. Tjugo minuter senare var jag på teatern för att ha genrep med slagverksensemblen. Vi fick lunch ungefär vid tolv och började jobba igen vid ett. Så nu efter sex timmar på teatern är jag ganska trött och känner att en liten tupplur skulle sitta mer än jäkligt fint. Ska på tivoli med Joel och William runt sju, så det är väl bara att börja bädda ner sig!

He said
Mow the lawn - Who, me?
Walk the dog - Not my style, man!
Take out the trash - No way!
Tidy your room - C'mon get real!
Sorry dad, gotta disappear,
Let's get the rock outta here.

Seven-day weekend,
Up all night,
In at the deep end,
Hang on tight
Won't take a minute,
Won't take long,
So get on in it,
Come on, come on, come on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0