Music sure is a drug

Sitter här och är nyduschad. I'M READY FOR FUN!

När jag kom hem idag så kollade jag igenom Härnösands lilla tidning Yippie och hittade det här:

Haha, jättekul ju!
Bild 1: Katarina "Mickro" Boström, Martin Skoog, Karl Krtistiansson och Emma Roos Lindberg.
Bild 2. Emma Roos Lindberg och Mika Olofsson.
Bild 3&4: Jag och Johan Eriksson (the Masstaaa).

Här är lite fakta om Härnösands Slagverksensemble:

Fyller 20 år hösten 2010
Spelar på Härnösands Teater söndag 31 maj + under Stöde musikvecka torsdag 30 juli
Har under åren produducerat minst 30 st yrkesmusiker
Tidigare elever har startat slagverksensembler i Örnsköldsvik, Sundsvall, Bromma och Göteborg.
                                                                      (Yippie)

Men ska gå och rota igenom mina högar med kläder för att hitta ngt tills ikväll!







Kommentarer
Postat av: Emma RL

HHAHAHAHAHHAHAHAHHA xD JAG DOG när jag såg mika! xD å hår i munnen har ja minsann;s

jättefin bild på dig!

2009-05-20 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0