I would never..

Toppen dag!
Skönt att vara tillbaka i klassen igen. Trodde konstigt nog att det skulle vara tråkigt, men inte då! :)
En kul grej va att jag, Mariel, Frida och Amanda hade randigt på oss idag! Hahah. Det händer ofta att vi kommer till skolan på morgonen och har något matchande på oss. Tex att vi har något grått eller vitt på oss, randigt osvosv.
Efter skolan så följde Mariel med mig hem och så kom Amanda och Frida förbi en liten stund senare. Det va skitlänge sen vi fyra var med varan om man räknar bort repningarna och på skolan. Jeekkligt sköj iaf!
Nu har jag käkat superdupergod middag och ska snart iväg till Parketten och kolla på estetarna när dom ska spela. Hoppas att ni har haft en bra dag ni med! ;)


Jag idag! ;o Tagen med Mariels nya mobil
som btw är skitsnygg! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja, o vilken föreställning sen ... xD dessa estetare^^

2009-05-18 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0