My day , May day

Hallihallå!
Idag mår jag betydligt bättre! Har varit med mamma en sväng upp på Dollarstore och mot Statoil för att kolla till bilen, som krånglar IGEN.. Aja, vi hittade lite små grejer på Dollar, blandannat ett par silvriga plastskålar som var rostfria. Haha, jajjemän, ett par rostfria plastskålar! ;) Sen när vi kom hem så började jag fixa lite på rummet.



Lite småbilder från dagen:
1. Min jättesöta lilla buddha som står och jäser bland alla smågrejer på min byrå.
2. Min lugg är så låång.. Snelugg nu kanske?
3. Så här fin blev byrån med massa saker från Dollar! Den va rätt så dammig innan men nu är den jäättefiin.
4. Tomater, mozzarella, salt och lite svartpeppar = JUMMIEE!



PEACE
Lovisa Finn

Kommentarer
Postat av: ida

prova med pesto på Tomaterna & mozzarellan, det är snuskigt gott!

om du tycker om oliver det vill säga=)

2009-05-18 @ 19:19:32
URL: http://iidaliinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0