summerfeelin'

Åh, man kan inte göra annat än att tacka gud för det härliga vädret!
Vaknade idag av att solen sken rakt i ögonen på mig när jag låg i sängen. Tranorna som har bosatt sig i den lilla dammen skrek och välkomnade våren på ett mysigt sätt. Jag slängde på lite mozart på mobilen (VARFÖR har jag mozart på mobilen?!) och njöt verkligen! Lekte lite filosof och kände mig coooool..
Efter jag käkat frukost ute i solen började jag göra iordning lite på gården. Trädgårdslandet såg förj**ligt ut.. Haha, undra om mammas och pappas gröna fingrar har följt med i generna? ;) Sen när jag fixat det så hjälpte jag mamma att städa ur bilen, den blev skapligt ren faktiskt!
Fräknar har jag börjat få också! Haha, och jag är alldeles röd i ansiktet nu. Hoppas man blir någe brun! (Y)

Men nu ska jag gå och kolla på de dåliga programet "grillad"..
PEACE
Lovisa Finn


Kommentarer
Postat av: fan att det är mariel, de kan du glömma

FRÄÄÄKNAR 4LIFE!

2009-05-02 @ 19:55:49
URL: http://marielaraceli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0