Follow the reaper

15 november 2009
19:49


Hösten är deprimerande.

Årstiden är som gjort för att man ska kunna vara ledsen.
Ingen kollar konstigt på en när kinderna är röda, där de salta tårarna nyss har runnit ner,
alla antar att det är regnet.
Ingen bryr sig om att man snörvlar,
alla antar att det är för att det är blåsigt och kallt ute.
Ingen reagerar när man sitter och skakar, man skyller på att det är kallt,
alla antar att det är för kylan.

Lite väl deppig början på ett inlägg kanske..
Känner mig lite i obalans just nu bara. Fast det var mycket, mycket värre igår kan jag säga! Var hemma hos Viking och pratade ut. Lugnade inte ner mig direkt efter, men jag har fått tänka lite idag och nu är det bättre. Fortfarande inte helt OK, men bättre! Tack något så enormt Dennis. Att jag bara fick komma springandes sådär! Du är helt underbar, kompis!


Sitter med mina softa glasögon med en handuksturban i håret och lyssnar på Mötley Crüe och Children Of Bodom. Har nyss ätit kyckling till lunch. Har lyckats att snickra ihop den lilla byrån som jag hittade på IKEA igår, nu är det bara hyllan som ser ut som en stege kvar. Om jag orkar kan jag ta kort och visa hur det blev!
Det är söndag idag.. Helvete. Hade glömt bort det. Jag vet inte varför, men jag bara hatar söndagar! Det är något med att man tänker att det är sista dagen på en vecka och att det kommer en ny med massa plugg och jobbig skola.
Nu ska jag försöka att plugga på åtminstone någonting så att jag inte skämmer ut mig i skolan. Hoppas att alla som läser min smått tråkiga blogg har det bra!
KYSS

Dreaming of you - The Coral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0