It's Tuesday baby!

10 november 2009
18:15


Snart springer jag mot skolan (är jag dum i huvet?!) för att kolla in någon utställning som 8:orna gjort sen dom var ute i skogen (jahaaaa). Ellens uppsats måste ju läsas! Hon sa att hennes lärare sagt att det mins är ett VG.. Hm, måste undersökas!
Efter skolan följde jag med Tess hem till hennes pappa. En halvtimme senare kom Ellen också. Vi käkade nudlar och försökte planera en spa-kväll hos Tess någon dag! Hon har en hel våning som är ett spa. Ni kan ju gissa om jag blev liite avundsjuk..
Efter vi skrattat en massa och berättat små hemligheter drog jag mig hemåt. Hemma väntade middag och en mamma. Pappa är ute och jobbar i landet! Börjar bli ganska van nu, han är borta ganska ofta.

Jag har funderat på att ge lite små musiktips här på bloggen. Finns ju en del människor som bara lyssnar på skit, så tänkte vara lite vänlig och hjälpa dom på vägen mot en bättre musiksmak! (Enligt mig)
Dagens låt vet jag inte riktigt vilken jag ska välja. Jag tar någon bra i min spotify lista:
Going Up The Country - Canned Heat


Och ja, det är den låten som är med i 3-reklamen. ÄLSKAR flöjterna (eller vad det är) som spelar från början! Allmänt skön låt, värd att lyssna på!


AH, SHIT, NU BÖRJAR JU GREJEN PÅ SKOLAN!!! SKIT!!
Måste springa, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0