Lets play hide and seek

7 november 2009
21:15

"Den största utmaningen är att vara sig själv i en värld där alla försöker få dig att bli någon annan."


Senast jag var här i Ramsele var för en månad sen. Kändes riktigt skönt, konstigt nog, när jag satt i bilen på väg hit upp. Äntligen en hel helg att bara kunna sova och ta det lugnt! Marken var vit och ett härligt, efterlängtat, knarrande ljud hördes när jag klev ur den mörkblåa saaben. Gardinerna i köket och kuddöverdrag i kökssoffan var utbytta till röda och vita tyger. Det bara skriker "VILL-HA-JUL" innom mig! Glögg, pepparkakor, risgrynsgröt och mandariner till frukost, tjockt med snö, granen, alla ljus! Varför kan inte tiden gå lite (mycket) snabbare? Jag skulle vilja att det var sommar året runt tills jul och nyår. Den 22 december ska det komma tjockt med snö och den skulle räcka tills nyår och några dagar efter, sen försvinner den och det blir sommar igen! Det skulle vara helt underbart om du frågar mig.
Dagen har bestått av xbox spel och tv-tittande. En lat och dryg dag! Längesen jag hade en sån, så jag klagar inte! Till middag blev det tacos. Satt vid tvn under middagen också. Men jag menar, Polisskolan 2 är ju inget man kan låta bli att kolla på. Nu sitter jag här vid pappas jobbdator och har skittråkigt. Får dessutom kramp i mina fingrar eftersom det här tangentbordet suger och det finns ingen riktig datormus.. Utan en joystick och knappar. GAH, fyf-An va ont det gör.
Men nu ska jag sluta skriva med i det här rätt värdelösa inlägget. Hoppas alla mår bra och slipper/frisknar till från svininfluensan!

KYSS OCH SMEK

Kommentarer
Postat av: sjukismariel

jag tar åt mig med den sita meni´ngen!

2009-11-08 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0