Schle, schlöö.. Eh, va?

Lov är bara jobbiga har jag kommit på. Man vänder dygnet helt och i skolan är man som en zombie. Flera gånger idag har jag varit nära på att somna men lyckats hålla mig vaken med nöd och näppe.
På morgonpasset hade vi lite information om besök på olika gymnasium. Kändes ganska lungt för mig eftersom jag redan bestämt mig för estet. Lovisa hade det lite svårare tror jag.. Ena sekunden satt hon och svor och andra så hoppade hon upp och ner av glädje.
Efter det hade jag ett Hemkunskapsprov - ekonomi. Trodde jag skulle sumpa det helt och lämna in det med kanske tre svar, men det gick faktiskt ganska bra! Inte IG iallafall (hoppas jag).

När klockan slagit tio över tre drog en liten irriterad Lovisa ner mot stan för att spela på M&K-skolan. Irritationen kom av att det är så sjukt mycket kaos uppe på musiken under A-tiden. Folk börjar dra ut grejer från trummrummet - instrument, förstärkare osv. Allt känns bara skit jobbigt. Vi som bestämt att vi ska köra några låtar har inte ens börjat repa, och det är typ bara 7 veckor kvar som vi ska träna in något! Så för det mesta satt jag bara och var sur och bettede mig som en bitch. Kände verkligen inte för att vara trevlig, inte alls.
Nere i källaren på Estet (M&K-skolan) sjöng jag i ungefär en timme. Helt utmattad tog jag hissen upp på 7:an och sjöng en timme till fast med Ungdomskören. Jag somnade nästan på noterna!! Hel-vete va trött jag var..


Nu sitter jag här vid datorn och hör en massa skratt från tvn. Two and a half men. KÄRLEK!



Hittade den här videon på när vi i slagverksensemblen kör Tenta! Can you finde me?

Kommentarer
Postat av: eh?

efter första meningen slutade jag läsa.

2009-11-02 @ 21:01:28
Postat av: lovisa

Svar till "Eh?":

Synd för dig. Men du orkade tydligen klicka på "kommentarer" och skriva en ganska meningslös mening själv?:)

2009-11-03 @ 19:43:07
URL: http://lovisafinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0