Schugosjunde nåvember tvåtusennio

Jaha, du, då sitter jag här igen, vid min dator, och ska försöka skriva något inlägg, för det var ett bra tag sen.
Skolan är stressig. Vi har lucia, en massa prov och besök på olika gymnasium inplanerat de kommande veckorna. Alla sa att åttan skulle vara ett helvete, phfft. Det är att jämföra en saftig nybakad bulle med ett tort kex som smular sönder om man petar på den. Så, kära åttor, ge fan i att gnälla.

Veckan har runnit förbi i en jävla fart! Var det inte nyss som jag var och kollade på New Moon med vackra människor? Var det inte nyss jag var hemma hos Åse och skrattade åt Sean Banan när han vaxade rumpan?
Vänta.. Är det den 27 november idag?! HA, det är mindre än en månad kvar till jul! Ungefär bara två-tre veckor kvar i skolan innan jullovet!
Random bild för att göra inlägget roligare (y)
Ska jag vara ärlig så kommer jag inte på något bra att skriva. Jag borde egentligen skriva på min SO-uppsats som ska handla om Förintelsen, AVK. Jag borde plugga, men plugg är så satans tråkigt..

Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite Stephenie Meyer. Nej, jag tänker aldrig börja skriva "min kära vän, sängen, kallar". What the fu*? Det låter ju bara creapy. En säng som kallar? Läskig säng man borde ha då.. "Kära vän, sängen"? Man borde ju ha något psykiskt fel om man har en kompisrelation med sin säng.. Eller åtminstone ett stort socialt problem.




God natt!

Kommentarer
Postat av: ko

jag hoppas du fattar att man är oserri om man skriver "sängen kallar" du är ju lite creapy isf

2009-11-29 @ 19:47:25
Postat av: Natalia

Fin blogg :)

2009-12-02 @ 10:42:37
URL: http://mamasitaah.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hejsan! var gärna med och tävla om ett VALFRITT smycke från by M's vinterkollektion på min blogg =)



kram

2009-12-13 @ 15:42:02
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0