Glasögon och idolfoto

22:36

Cats igår var helt underbart! Sjukt duktiga sångare och dansare. Man hängde med några toner ibland, bara för att det lät så jääävla bra!

Idag har vi inte haft något speciellt för oss, utan vi har haft en shopping-dag.
Hittade ett grymt par snygga glasögon på TopMan och en snygg partaeytopp på Carlings! Till lunch blev det lax och dillstuvad potatis. Mumsigt! Var också inne på affären Manhatan och konstaterade ännu en gång hur dålig butik det är.. Bara en massa fjortisar som springer omkring där inne för att hitta något fult linne som visar halva brösten. Usch.
Middag blev det på den mysiga tapas resturangen El Crocodilo som ligger nästan mittemot hotellet vi bor på. När vi pratat och ätit upp den oerhört goda maten drog vi oss hem mot hotellet.
Gissa vem som står i entrèn och skriver autografer till ett fåtal tjejer?
Jo, Erik Grönwall!
Jag var snabb med att sno pappas mobil och bad mamma ta kort på oss. (Min mobilkamera suger..) Jag gick fram till Erik (The Man) och frågade om han ville vara med på ett kort. "Ja, men självklart!" sa han med ett leende på läpparna. Han la armen om min axel och vi vände oss mot kameran..











Efter mamma tagit bilden vände han sig mot mig och sa "Shit, vilka balla glasögon!". Jag dog en sekund och sen sa jag "Tack!" och dog lite till.
Senare när jag inte hade något att göra smög jag upp på 6:an och satte mig på de vita sofforna som står brevid hissarna. (Idolerna bor på våning 6) Efter bara en stund öppnas en utav hissarna och ut kommer alla idolerna skrattandes och tjoandes. Rabih gick lite före klungan:

Rabih: Hej! (Med sin ljusa och gulliga röst)
Jag: Hej hej!
Rabih: Mår du bra?
Jag: Ja, jag mår bara bra! Själv?
Rabih: Härlig. Jodå!

Idolerna kollade på mig men fortsatte gå lite sakta. Erik gick näst sist och även han sa hej! Han verkade känna igen mig och sa ännu en gång att jag hade snygga glasögon. Jag log och tackade genom det. Precis när Erik tänkte vända sig om slängde jag ur mig "Eh, jo du Erik.. Alltså, ska ni göra något speciellt nu? Är ni upptagna?"

Erik: Nejnej! (Vände sig om och log)
Jag: Okej! För att jag.. Jag heter Lovisa förresten, hej! Jo, jag skulle vilja fråga lite grejer om Idol och sådära. (Resten av Idol-gänget gick mot deras rum medans Erik gick mot mig och satt sig brevid mig)
Erik: Jaha! Ja, men det är bara att fråga på!
Jag: Jag har funderat på att söka till Idol om något år eller så.. Men jag vet inte riktigt. Vad tycker du? Alltså, är det något som du tycker jag skulle göra?
Erik: Ja, alltså, tycker du att du är bra själv och att du känner att du verkligen vill satsa så ska du göra det! Helt klart.
Vi babblade på lite och sådär tills Rabih kom tillbaka. Han såg ut som att han hade tappat någonting (Erik?)
Rabih: Men vad gör du?
Erik: Det här är min syster, Rabih! (Pekar på mig)
Rabih: VA?!
Erik och jag började skratta.
Erik: Haha, nej. Men hon är min kusin!

Jag snackade med båda om det där med Idol och om Idol-stämpeln osv. Kändes riktigt jävla kul! Dom var så sjukt trevliga också! GAH! Ja, jag är ganska mycket död... På ett positivt sätt!






Imorgon ska vi träffa Farmor och Börje och gå på MusikMuseumet. Åker tåg hem vid ungefär 18:00, så var sociala! 0767760942, uknow.
Hjälp vilket långt inlägg.. INGENMERBLOGGTORKA!!
Nej, nu ska Lovisa Kristina Fhinn sova.
PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: steffffffffi

COOLT=D

2009-10-31 @ 23:42:25
Postat av: vågar inte stå för de jag säger!

asså jag log mig igenom hela de här inlägget!

diggade de så hårt! :)

keep on goin'!

2009-11-01 @ 01:12:15
Postat av: veronica

COOLT!!!! fan, vad jag ska ta på dig i skolan nu alltså!!

2009-11-01 @ 10:21:49
Postat av: Åse

haha, vad kul!

2009-11-06 @ 14:48:20
URL: http://www.kristinalaa.devote.se
Postat av: Lina

oh nej fan va roligt :) men är ni kusiner på riktigt hihi? ^^

2009-12-17 @ 04:24:07
URL: http://jjustlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0