I don't want to miss a thing

20:22

Efter klagomål på mitt dåliga uppdaterade skriver jag nu (äntligen) ett inlägg!

Dagen har bestått av plugg, musik och dans. Så pass bra som det ska vara!
Fick göra om mitt NO-prov om syror, baser och salter muntligt idag, eftersom jag inte kunde uttrycka mig så mycket på pappret i fredags. Det gick faktiskt bra! Är helnöjd.
Tyskan har börjat arta sig nu, det är nästan kul! Men Bea är lite knäpp.. Jag fick inte göra mig läxa som jag inte hunnit gjort hemma på skolan, "det är ju en läxa, läxor gör man hemma". Well, eftersom jag gjorde allt annat jobb så snabbt så hann jag göra det på skolan, BIATCH!

Efter skolan blev det stress, som alla måndagar, till M&K-skolan för att spela i "Affro Bandet".. Eller vad vi nu kallar oss. Jag vet faktiskt inte, men vi låter ganska bra om jag får säga det själv!
När jag spelat med dom trevliga filurerna tog jag mig upp från källaren (hades som en musiklärare sa?) till våning sju (heaven..?).
Efter en en och en halvtimmes körsång så tog jag och Frida oss till dansen på andra sidan stan med hennes moppe! (Jag gillar att åka moppe!)
Nu är klockan halv nio och jag har hunnit äta middag på den timme som jag varit hemma. Jag älskar måndagar! Fastän dom är stressiga. Man blir så härligt trött på kvällen!


Usch, fick svindel när jag böjde mig ner efter kamerasladden... Jag behöver sova, men först: Ladda upp någon bild!! (20:34)

(20:51... Jag är inte alls seg)

DagensOutfit
T-shirt från Veramoda, kofta från Indiska, Armband från Kappahl, Svartaglänzpäntz från... Minns inte och skor från DinSko (kanske..).
Fast jag ångrade mig senare med skorna.. Ville vara lite mer bekväm så jag tog mina vita Converse i sista minuten innan jag trampade iväg till skolan.


CyaSuckerz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0