MJ - This is it



Det har ju varit en massa snack om att det är Anka som har skrivit låten med MJ för länge sen och att han ska stämma dom som ger ut den.. Blablabla.
Har inte orkat bry mig och läsa.


Idag har jag skrivit manus till teaterprojektet som är ett återkommande projekt på vår skola. Vart fjärde år om jag ska vara exakt.
Vi är ett helt gäng med goa människor och vi är speciellt utvalda, från hela skolan, för att kunna skriva det perfekta manuset! Haha. Vi har jobbat på bra nu i två dagar och imorgon är det sista dagen och då ska manuset vara klart! Det kommer bli jättebra, jag känner det på mig.

Sen så har jag varit på ett hemligt "möte" också;;
Ni dör för att ni inte vet vad det är! Det har med musik och min sång att göra iaf!
Tänkte lägga in en video på när jag sjöng på skolan för ett tag sen. Jag är den där filuren på stolen med randig tröja och han till vänster är min snälla kompis Joel som kompade mig på gitarr.



Kommentarer
Postat av: fan

omg. amazing!!!!!

2009-10-13 @ 23:09:05
Postat av: erik nordin

Du är ju bäst på att sjunga!

2009-10-16 @ 14:22:13
Postat av: Jakob

Man börjar ju typ gråta :O asbra äru iaf..

2009-10-17 @ 13:26:59
Postat av: soffe

sjukt bra!

2009-12-09 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0