090919

22:33


Nu har jag skrivit ett långt hiss/diss inlägg på bloggen som jag "äger" tillsammans med Ellen. Eller okej.. Exakt "nu" är det väl inte, för någon timme sen.

Är det tredje, fjärde eller femte gången som jag säger att jag ska ändra designen på bloggen? Låt oss säga den sjätte gången, så blir säkert alla nöjda! Vitt och svart, kantigt och en sjukt ful header... Men snälla! Haha, fan vilken tråkig design.
Krämigt, runt och elakare inlägg. Hm, låter iallafall lite bättre! Måste man börja kritisera allting som finns i hela världen och bete sig som en bitch för att någon ska läsa ens blogg? Jag vill inte bli någon ny Paow, Kissie, Dissie eller AmandaVarDet, Kenza eller som någon annan, men jag vill att någon ska läsa min blogg iallafall! Schneeeela, 35 besökare... Küüüüül. (y)


Videoinlägg, snygg design, roligare inlägg, hiss/diss och ibland kanske dagens outfit?
Haha. Jag vet själv att endel av er som läser det här nu kanske tänker:
"Hahahahha, tror hon att hon ska komma in på blogg.se's topp 10 lista eller?! ASG"
Hm, nej. Men jag vill som sagt ha lite mer läsare, kanske till och med några utanför Härnösand.
- Va...? Utanför Härnösand? Går det??
Ja, era uppblåsa jävla wannabe fjortis/mode/kissie/pissie/missiebloggare, det finns ett liv utanför Härnösand också...



"MOUAHAHAHAH OMG, NI BARA HATAR ATT ÄLSKA MIG!"
Nu ska jag gå och pissa, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0