13 september 2009 13:49

Några timmar senare...

Nollningen kunde ha varit elakare igår, helt ärligt. Jag trodde att jag skulle ligga på backen och kvida av allt skratt - men nej. Det som var roligast var när Ulf, som var lite smått påverkad, skulle springa fram och snurra runt en bandyklubba tio varv och hålla den vid huvudet. TIO varv. Hahah! Jag småskrattar lite nu när jag tänker på det...

Just nu sitter vi och lyssnar på lite inspelningar sen jag spelade med AffroBandet på Brännan. Om jag orkar ska jag ladda upp det på Youtube och sen slänga in det här.
Nejp, nu ska jag hoppa in i duschen och använda lite hårinpackning, det behövs...

TJARÅ



Kommentarer
Postat av: Lulu

Ni vet att det var fejk alkohol va? ;) Malin var ju med och fixade allt XD

2009-09-13 @ 18:32:12
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jaa fan vad jag skrattade då xD

Fejk-alkohol var det jao;)

Tråkigt att typ ba hälften av klassen vågade sig dit, vi som var så snälla:P Men de verkade rätt nöjda iaf:)

2009-09-13 @ 23:20:12
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: ;)

helt ok!=)

2009-09-20 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0