Äppelkaka&Kärleksmumms

18:05


Efter en mysig eftermiddag med bakning hemma hos mig och sen ett ton disk mår jag som fisken i vattnet! Det blev inte speciellt mycket disk, faktiskt. Så du behöver inte ha skuld känslor, Mariel! Hon och Gina gick hem precis när den sista kakan stod i ugnen, men det gick bra ändå!

Sitter och tänker på en kille som jag verkligen inte förstår mig på! Haha! För bara någon vecka sen så "gillade" han mig. Men nu är han tydligen intresserad av någon annan och ska vara med henne ikväll. För mig spelar det verkligen ingen roll, helt ärligt. Gillade han förut, men det var för kanske ett år sedan. Han fick mig och tro att han gillade mig också, och att det kanske skulle bli något. Men det gick som det gick, åt helvete, men slutpratat om det.
Tycker mest synd om tjejen som han "gillar" nu. Be careful
säger jag bara!


Ikväll verkar det bli en hemmakväll med städ och lite idol... Verkligen inte det roligaste man kan göra på en fredagskväll, men aja. Jag får väl försöka se det positiva i att vara kvar i stan denna helg och att vara hemma och städa istället för att vara med dom man vill! Det blir nog enkelt.

Kommentarer
Postat av: murren

har verkligen inga skuldkänslor=]

2009-09-25 @ 19:40:03
URL: http://marielestrellanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0