Beautiful day

22:03


Städningen gick väl sådär efter jag skrev det senaste inlägget. Åt middag och efter det så kändes det inte lika "lätt" att städa. Jag flög fram som en fjäder före maten, men var som en seg råtta som bara ville lägga sig i sängen och sova efter.
Mycket vila blev det dock inte eftersom jag fick besök av Mariel och två glada killar. Riktiga gentlemän gav mig blommor! Haha.


Nej, inte alls så stökigt...

Men nu så ska jag gå och lägga mig, det tycker jag att du också ska göra.
Puss, god natt!

Kommentarer
Postat av: majjel

haha, jag är skit trött nu. du ser ju vad klockan är haha. men ville bara påpeka en sak; att jag hjälpta dig faktiskt liiite med att plocka ut kläder;) dendu!

2009-09-23 @ 06:42:34
URL: http://marielestrellanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0