Borstat hår och fräsch tröja

13:55


Kom nyss innanför dörren efter en rätt så bra dag i skolan. Har jobbat utomordentligt bra! Iallafall på matte lektionerna..
Nu så ska jag slänga på mig en annan tröja och sen bege mig upp mot m&k skolan för att spela trummor. Jag har märkt att jag "slösar" ganska mycket på mina kläder.. Jag använder en tröja i skolan och om jag känner för det (som nu har blivit ofta) så byter jag ut den när jag kommer hem. En hyffsad förklaring till att varför alla kläder i garderoben ligger på soffan efter en vecka..

Tonight ska det pluggas svenska.. Ooom jag orkar. Drar och kollar på när Ellen och folk ska dansa bugg om pluggningen uteblir.
Nejhs.. Nu: Trummor, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0