Susan Boyle - Wild Horses

19:21

Precis nu när jag tänkte börja fixa designen så tar batterierna i datormusen slut... Typ min vanliga tur eller vad?

Har blivit tvingad att göra min mattediagnos idag av min mamma. Jag vågar inte skriva exakt vad jag tyckte om min mamma just då, eftersom jag vet att både hon och pappa läser bloggen.
Jag blir så jäkla irriterad på dom ibland! Mamma loggar in på MIN facebook och kollar runt, hon ska kolla på alla bilder jag lägger ut på bilddagboken, läser min blogg och senast bara igår så fick jag lov till att skrika till henne att inte kolla vad jag hade fått för sms på telefonen!!

-
Du har fått tre nya sms!
- Okej!

- Vilka är det ifrån?
Jag ser i ögonvån att hon ta upp mobilen och börjar pilla
- GE FAAAAN!
- Men gud, va du skriker!
- Lägg ifrån dig min telefon!!!

 

 

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite granna. Jag vill spela gitarr och skrika lite grann, det borde bli bättre då!
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0